0
Blog

Ademhaling 101: hoe haal je adem met behulp van je core?

In deze videoreeks leg ik je uit wat een diep ademhalingspatroon is en hoe je dit traint. Ook geef ik je tips over het ontspannen en aanspannen van je bekkenbodem met behulp van je ademhaling. Plus: hoe je een diepe ademhaling toepast bij het doen van core oefeningen.

Je ademhaling trainen kan je helpen bij het voorkomen van een dysfunctionele diastase na je zwangerschap, bij het genezen van een diastase en bij het gezond en sterk houden van je bekkenbodem. Ook heb je een goed ademhalingspatroon nodig om je buikspieren te kunnen aanspannen.

Zie hieronder de videoreeks Ademhaling 101! Laat me weten wat je ervan vindt in de comments en of de tips je hebben geholpen.


Ademhaling 101: Deel 1


Ademhaling 101: Deel 2


Ademhaling 101: Deel 3


Ademhaling 101: Deel 4


Ademhaling 101: Deel 5


Wil je meer leren over een correct ademhalingspatroon? Of weten welke oefeningen geschikt zijn voor het trainen van je core tijdens en na je zwangerschap? Zie dan mijn online programma’s: Sterkher Zwanger en Postnataal Fit.

Ben je personal trainer of coach? Er start een september een nieuwe ronde van mijn cursus Postnataal Fitness & Herstel. Er zijn nog een paar plekjes vrij. Klik HIER voor alle informatie over de cursus.

No Comments

    Leave a Reply

    Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

    %d bloggers liken dit: